close


Timeflies - I Choose U 英中对照歌词

 

翻译:谷歌翻译,myself

 

Late nights, New York, trouble on my mind
深夜,紐約,我心中煩惱著

Crosstown to the west and I'm wasting my time
由羅斯敦到西部是在浪費我的時間

Down south, back roads, dust clouds the air
南下,後方路況,塵埃雲,空氣

Chevrolet in the back seat but it wasn't there
雪佛蘭【美国雪佛兰牌汽车】在後座上,但其實它不存在

Missed the flight at Heathrow
在倫敦希思羅機場上錯過了航班

Got stuck up in a one room flat
被困在一個房間

Cause she's so fit, trying to hold me down
因為她是如此契合,試圖抓住我

While I was just trying to get back
正當我想離開


Malibu, beach blonde, crashing on these shores
馬里布,金色海灘,撞擊這些海岸

Smile shining like gold
微笑像金子一樣發亮

But that smile wasn't yours
不過,那笑容不是你

And I know, I know, I know
我知道


☆Everybody needs somebody to love
每個人都需要有人愛x2

And I choose you, and I choose you
而我選擇了你

Everybody needs somebody to love
每個人都需要有人愛x2

And I choose you, and I choose you
而我選擇了你
And I choose you
而我選擇了你x2

 

High heels, dirty talk, handcuffs and chains
高跟鞋,下流話,手​​銬和鎖鏈

Nails down my back but I never knew her name
她的指甲順著我劃過,但我從來不知道她的名字

Bright eyes, sundress, Daddy's little girl
明亮的眼睛,太陽裙,爸爸的小女孩

She changed my life, but you changed my world
她改變了我的生活,但你改變了我的世界

And I know, I know, I know
我知道


☆1

You're every place that I've been
你每次都去我去過的地方

Baby you're every face that I've seen
寶貝,你是我見過的每個人臉上還更美

You're everywhere and I'm going crazy
你無處不在,我要瘋了

Your body's rocking my dreams
你的身體搖擺著我的夢想

You're always up in my mind
你總是在我的腦海裡

You're everywhere that I go
我離去时你無處不在

You're everything in this town
你的一切在這個小鎮

So girl I'm letting you know
所以女孩,我要讓你知道

That I'm rolling up in a fly whip
我揮起飛鞭

Come ride this and just close your eyes
快來坐這和閉上你的眼睛

Showing up with my sidekick
展示我的夥伴

My superhero with a dope disguise
塗料化身為我的英雄

No wonder woman all our dreams are coming true
難怪女人所有的夢想正在變成現實

So don't be scared of losing me
所以,不要害怕失去我

Cause I'm always choosing you
因為我總會選擇你

Everybody needs somebody to love
每個人都需要有人愛x2

And I choose you,
而我選擇了你x3

Yeah

Everybody needs somebody to love
每個人都需要有人愛

And I choose you
而我選擇了你

I need somebody to love
每個人都需要有人愛x4

And I choose you
而我選擇了你

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    燕南 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()