close

Mohombi - Coconut Tree 中文对照歌词

 

翻译:谷歌翻译,myself

I'll always remember
我會永遠記得

Our summer in Hawaii
我們在夏威夷的夏天

Aloha Nui Loa

Under the coconut tree we stay
我們於椰子樹之下

Fall and crush into me like a wave
當你掉落並摔入我的懷抱时,仿如有一層波動

You bring the fool out my cool
你使我的冷靜变得愚昧

Baby, use your tools
寶貝,用你的方法

Make me wanna change my ways
讓我想要改變我原本的路途

◎Under the coconut tree
在椰子树下

You be chilling with me
你可以跟我一起消暑

Making love to you in a Bedford room
在貝德福德的房間與你一直做|愛

Made of sand and sea
於砂与海

No place I'd rather be
我宁愿没有地方

No one else I wanna please
沒有人是我想邀请

No one but you, boo I got you
沒有任何人,但我想要你

Got the best of me
我已得到了最好的

Hey, hey

Usually I'll be gone before the morning light
我通常会在天亮前離开

Oh, oh but your eyes keep telling me it's not the case tonight
但是你的眼睛一直好好的告訴著我

You gon' make me stay
你會讓我留下

Gon' make me stay
你會讓我留下

You gon' make me stay Forever
你會讓我永远留下

You gon' make me stay
你會讓我留下

Gon' make me stay
你會讓我留下

You gon' make me stay Forever
你會讓我永远留下


Under the coconut tree we stay
在我们入住的椰子树

Watch as the night turns into day
看着夜晚变成白天

We let the fire be the light
我们让火成光

Sky's the floor tonight
今晚的天空如地板

Fly me with your gentle sway
我与你以最温柔的方式飞行搖擺

 

Sing it to me baby, that melody
唱那旋律给我听,宝貝

While I hit the drums
當我擊鼓時

You gon' make me stay
你已使我留下

Let me sing, we gon' let it play
你們就能讓它發揮起來

Let me play, baby, turn it up, up
宝贝,讓它旋轉起來,旋轉

You sound just like love
你的聲音聽來就像爱情

You gon' make me stay, make me stay
你會讓我留下

We gon get away, get away
我們會擺脫

Baby, turn it up, up
宝贝,讓它旋轉起來,旋轉

You sound just like love
你的聲音聽來就像爱情

Just like love
就像爱情

 

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    燕南 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()