close

Kate Havnevik - So-Lo獨奏

I know it's late but I wanted to call

我知道已經夜深,但我就是想打你的電話


No, everything is fine

沒有事,現在一切都很好


There's nothing wrong

没有發生任何壞事


Just needed to talk

我只是需要倾诉


I hoped you would answer this time

此刻,如此希望你会聆听我的倾诉

 

'Cos I'm solo

因为我是如此孤独


Everyone's speeding

每个人都在進步


But I'm still going slow

但我仍在慢行


And I'm solo

我很孤独


Everyone glows

每个人都在发光


I see love affairs

我看到爱情的存在


Everywhere

到处都是


But no one will do

但是,没有人能代替你


But you

只有你

If we could speak

如果當初我们能多溝通


We could have a good row

我们会有一个很好的結束


Which of course I'd win

最后当然會是我說对


What I mean is I'm missing you now

其實我只是想說,现在我真的很想念你


This freedom is wasted on me

我浪费了这种自由

 

'Cos I'm solo

因为我是如此孤独


Everyone's speeding

每个人都在進步


But I'm still going slow

但我仍在慢行


And I'm solo

我很孤独


Everyone glows

每个人都在发光


I see love affairs

我看到爱情的存在


Everywhere

到处都是


But no one will do

但是,没有人能代替你


But you

只有你

 

'Cos I'm solo

因为我是如此孤独


Everyone's speeding

每个人都在進步


But I'm still going slow

但我仍在慢行


And I'm solo

我很孤独


Everyone glows

每个人都在发光


I see love affairs

我看到爱情的存在


Everywhere

到处都是


But no one will do

但是,没有人能代替你


But you

只有你

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    燕南 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()