close

 

Maroon 5 - Animals野獸

 

Baby I'm preying on you tonight

今晚我將狩獵你

Hunt you down, eat you alive

蠺食鯨吞,一步步吞食入腹

Just like animals, animals

如瘋狂的野獸一樣盡情掠奪

Like animals animals

一隻具侵略性的猛獸

Maybe you think that you can hide

也許你還以為自己能夠藏匿逃離

I can smell your scent from miles

但我就是能嗅到你所散發的氣味 

Just like animals, animals

如野獸一般靈敏

Like animals animals

如一隻敏捷的凶

Baby, I’m

寶貝

我就是一隻猛

 

 

So what you trying to do to me?

所以你對我做什麼?

It's like we can't stop

仿如永無停止的捕獵

We're enemies

彼此為敵

But we get along when I'm inside you

唯於你我狂野纏綿之時才会停止

 

 

You're like a drug that's killing me

你就像毒品般令我欲罷不能

I cut you out entirely

我要完美地戒掉你

But I get so high when I'm inside you

唯於我們狂野纏綿之時才会停止

Yeah

You can start over, you can run free

你可以重新出发,自由地馳騁

 

 

You can find another fish in the sea

你可以於无邊之海尋覓另一條雄魚

You can pretend it's meant to be

你可以繼續自欺欺人

But you can't stay away from me

但你就是無法離開我

 

 

I can still hear you making that sound

我仍能聽到你低喘的嬌吟

Taking me down, rolling on the ground

將我推倒於地翻滾纏綿

You can pretend that it was me, but no

你可以繼續自欺欺人,視他如我
 

 

Baby I'm preying on you tonight

今晚我將狩獵你

Hunt you down, eat you alive

蠺食鯨吞,一步步吞食入腹

Just like animals, animals

如疯狂的野獸一樣掠夺

Like animals animals

一隻具侵略性的猛兽

Maybe you think that you can hide

也許你還以為自己能夠藏匿逃離

I can smell your scent from miles

但我能嗅到你所散发的氣味 

Just like animals, animals

如野獸一般敏捷

Like animals animals

一隻敏捷的凶兽


Baby, I’m

寶貝

我就是一隻猛兽

 

 

So if I run, it's not enough

若你想離开我身邊,你的逃跑還遠遠不夠

You're still in my head, forever stuck

你永是我腦海之中的困獸

So you can do what you wanna do

你当然可以恣意妄為,為所欲為

I love your lies, I'll eat them up

我愛死你的謊言 恨不得尽情噬咬它

 

 

But don't deny the animal

不要否認你天生的叛逆不羈

That comes alive when I'm inside you

當我進.入你暖得窒息的體.內,才有活著的感覚

 

You can find another fish in the sea

你可以於无邊海洋尋覓另一條雄魚

You can pretend it's meant to be

你可以繼續自欺欺人

But you can't stay away from me

但你最后還是难以逃離我


 

 

I can still hear you making that sound

我仍能聽到你低喘的嬌吟

Taking me down, rolling on the ground

將我推倒於地翻滾纏綿

You can pretend that it was me, but no

你可以繼續自欺欺人,視他如我
 

 

Baby I'm preying on you tonight

今晚我將狩獵你

Hunt you down, eat you alive

蠺食鯨吞,一步步吞食入腹

Just like animals, animals

如疯狂的野獸一樣掠夺

Like animals animals

一隻具侵略性的猛兽

Maybe you think that you can hide

也許你還以為自己能夠藏匿逃離

I can smell your scent from miles

但我能嗅到你所散发的氣味 

Just like animals, animals

如野獸一般敏捷

Like animals animals

一隻敏捷的凶兽


Baby, I’m

寶貝

我就是一隻猛兽


 

 

Don't tell no lie, lie lie lie

別說你不撒謊

You can't deny, ny ny ny

你无法否认,掩飾它的存在

The beast inside, side side side

掩飾你內心的凶獸

Yeah

yeah

yeah

 

 

No girl don't lie, lie lie lie

沒有女孩不撒謊

You can't deny, ny ny ny

你也无法否认

The beast inside, side side side

心中天生的野獸

Yeah

yeah

yeah

 

 

Just like animals, animals

如野獸一般敏捷

Like animals animals

一隻敏捷的凶兽


Just like animals, animals

如野獸一般敏捷

Like animals animals

一隻敏捷的凶兽

 

 

Baby I'm preying on you tonight

今晚我將狩獵你

Hunt you down, eat you alive

蠺食鯨吞,一步步吞食入腹

Just like animals, animals

如疯狂的野獸一樣掠夺

Like animals animals

一隻具侵略性的猛兽

Maybe you think that you can hide

也許你還以為自己能夠藏匿逃離

I can smell your scent from miles

但我能嗅到你所散发的氣味 

Just like animals, animals

如野獸一般敏捷

Like animals animals

一隻敏捷的凶兽


Baby, I’m

寶貝

我就是一隻猛兽

 

 

Don't tell no lie, lie lie lie

別說你不撒謊

You can't deny, ny ny ny

你无法否认,掩飾它的存在

The beast inside, side side side

掩飾你內心的凶獸

Yeah

yeah

yeah

 

 

No girl don't lie, lie lie lie

沒有女孩不撒謊

You can't deny, ny ny ny

你也无法否认

The beast inside, side side side

心中天生的野獸

Yeah

yeah

yeah

 

 

 

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    燕南 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()